четвер, 16 травня 2019 р.

Відгук про прочитану книгу 


Насправді є мало книжок, які б хотілося читати із задоволенням. Але роман сучасної української письменниці  Люко Дашвар "Молоко з кров'ю" я відразу зрозуміла. Книга написана для мене, бо, навіть, сама назва дуже інтригуюча.


Сюжет цікавий та непередбачуваний, тож не хотілося зупинятися ні на мить. У деяких епізодах на місці головної героїні я бачила себе. Проблеми, які порушуються в романі дуже актуальні сьогодні. Наприклад, я впевнилася, що існує кохання з першого погляду і на все життя;  що людину цінують не лише за красу, а й за розум;  що немає перешкод для справжніх почуттів; що для батьків свої діти найкращі' а найголовніше , що я повірила в закон Сансари, про який так багато чула останнім часом.
Тож, я раджу всім завітати до нашого БІЦу і взяти книгу Люко Лашвар "Молоко з кров'ю". Ви ні на хвилинку не пожалкуєте, що вирішили познайомитися з цим романом.


                                                 Ситник Марина, учениця 11-А класу 



Немає коментарів:

Дописати коментар