четвер, 2 квітня 2015 р.

Новинки БІЦу

        Справжніми родзинками бібліотечного фонду є книги, які написані в гімназії. Їхні автори: вчителі, учні, батькі - всі ті, хто хоче залишити свій слід в історії розвитку освіти в Оріхівському районі Запорізької області.

  •     Пам'ять сердець. Том І. - Оріхів: Оріхівська гімназія №1 "Сузір'я", 2009. - 512 с.

  •     Пам'ять сердець. Том ІІ. - Оріхів: Оріхівська гімназія №1 "Сузір'я", 2012. - 480 с.
  •    Славимо гімназію, храм наш науки. - Оріхів: Оріхівська гімназія №1 "Сузір'я", 2006. - 116 с.
  •  Ситуація успіху: від теорії до практики. - Оріхів: Оріхівська гімназія №1 "Сузір'я", 2004. - 214 с.
  •  Компетентнісний підхід - у педагогічну практику. - Оріхів: Оріхівська гімназія №1 "Сузір'я", 2009. - 216 с.
  •   Галич Володимир Іванович. - В книзі "Державні нагороди України. Кавалери та лауреати". - К: Українська конфедерація журналістів, 2014. - С. 114-115.


Немає коментарів:

Дописати коментар