понеділок, 29 жовтня 2018 р.

Книжкова толока - 2018


У золотаві жовтневі дні 2018 року наш обласний центр перетворився на книжкову столицю України .

   У Козак - палаці відбувалися прекрасні заходи  Запорізької книжкової толоки - 2018 такі як:
  * творчі зустрічі з письменниками,
  * майстер - класи, 
  * виставки та книжковий ярмарок,
  * художні та фотоекспозиції тощо.

Мені пощастило "пірнути" у справжній  книжковий океан  !
Яке це щастя у наш час бачити людей з іскринками в очах від того,
 що тримають в руках новеньку книгу - чарівний витвір поліграфічного мистецтва, 
читають її і роздумують над змістом. А ще вільно спілкуються з письменниками, гостями толоки, обговорюють нагальні проблеми сьогодення, відпочивають сім'ями або з друзями.

До вашої уваги фоторепортаж мого перебування на толоці.


Автограф від сучасного  письменника, журналіста, сценаріста
Андрія Кокотюхи.


Користувачі нашого БІЦу тепер зможуть прочитати другий том чарівних казок
Сашка Лірника.


Приємна співрозмовниця, поетеса з Дніпропетровщини 
Валентина Чепурко.



Сонети Шекспіра у перекладі на українську мову зробив і прочитав відвідувачам толоки
Олександр Виженко ( Запорізький казкар Санько Сито).



Дуже вразив мене макет книги зі словами Павла Загребельного: " ЧИТАЙ" !
Чого і я бажаю  всім користувачам бібліотечно - інформаційного центру "Сузір'я".











Немає коментарів:

Дописати коментар